Morrn morrn, eller ska jag säga "Lunch-tiiime" :)

Gick upp vid o7.oo i morse då Ninni vaknade, och var hur pigg som helst - till skillnad från mamma Mu (läs;mig)

Mös ihop vid frukosten med lite tända ljus och lyxade till det med gröt denna morgonen, mumma tycker Ninni! :)


Åkte ut till mina päron vid 9-tiden, mest för att ses en stund innan de åker till storstaden (Sthlm) över en weekend. Mys för dom!

Nu kollar Ninni på tv och äter "fruktsallad" i en egen liten skål, är det fredag så är det! Eller hur? :)


Strax dax för stumpan att nanna middag, då ska jag försöka hinna/orka röjja upp lite här hemma.. Ninni har nämligen dragit fram det som går att dra fram ur våra bokhyllor - så, saker ligger huller om buller..


Sen ska jag också pyssla på en sak som jag kommer publicera här i bloggen, om en stund. Anledningen till varför jag frågade om ni använde MSN... :) Hihi, så kika tillbaka lite senare vetja!



Förresten! Kalla mig galen, men jag köpte faktiskt en ny overall till Ninni idag! Haha, jaaa jag är minsann inte klok
- vi har ju redan hennes PoP från förra året som faktiskt passar kanon + Skal-settet jag fyndade och som jag hoppas får hem idag...

... MEN, shoppingfreaket i min kunde inte motstå.. Den var ju så billig!! :) Och alldeles ny. Och av ett av mina favvomärken. Sen var det det där med färgen... Grön... Hm.. men efter att ha funderat ett tag, rådfrågat en av mina närmsta vänner samt Fredrik, så tjaa.. Why not? Kanske på tiden att jag börjar tänka lite utanför mina röd-rosa banor, för ovanlighetens skull..?! Säljer jag sedan PoP overallen så går det ju på ett ut.... askalas! Och säljer jag denna jag nyss köpt (om jag ångrar mig eller storleken är tokfel...) lär jag få ut pengarna (om inte mer!) ändå! Så, jag chansade... :)


Kan ni gissa vad det var för en overall?
*svaret med bild kommer efter Ninni somnat* :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jonna

PoP overallen kostade 695:- på kosta.. kostar 1195:- i butik. Det hade jag aldrig gett! Eftersom vi fick så mycket för den andra så gav vi ju knappt hundra kronor nu, så det kändes iaf inte så blodigt :) Spännande o se vad Ninni fått för overall! Grönt funkar väl alltid :) Vad har hon för strl förresten? Tycker det där är så svårt..



Vad läser du för kurs nu?

2008-08-29 | 12:41:37
http://jonnaa.blogg.se/
Nina

Och jag som ska i jobb om sådär 45 min, måste vänta ända till kvällen innan jag får veta den där saken.

2008-08-29 | 13:22:29
http://niini.blogg.se/
Fia

Låter mys. Mamma o dotter- frukost. Även om det kan va mysigt hela familjen med...:)



Spännande det där med MSN grejen:)

2008-08-29 | 13:46:18
http://dagarmedfia.blogg.se/