Strax dags för tjej-fika! :)

Nu har vi precis kommit hem från dagis. Fredrik står och lagar pannkakor till honom och barnen medan jag planerar att ta en Cesarsallad med en obligatorisk latte på ett av stadens fik; tillsammans med tjejkompisen H. Mys!


Fina H & Jag under Ullaredstrippen :)


I morgon är det jobb från 8.45-17.00 och sedan hoppas jag hinna med lite pyssel, vad avslöjar jag i morgon. Och i kväll kommer det förhoppningsvis en uppdatering om vart jag har satt upp spegeln jag köpte på loppiset i helgen. Den är nämligen redan både vitmålad och uppsatt :)


Ska också visa er ett annat inredningsinköp jag gjorde för ett tag sedan, ska bara piffa upp det ytterligare lite innan det får vara med på bild. Är inne i en pysselperiod som ni kanske märker? :p


Hörs förhoppningsvis ikväll!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)