Lek i snön

 
KUL att ni tycker det är roligt att jag är tillbaka, tack fina ni. Jag tycker det är minst lika roligt jag :) 
 
 
Förutom helgens vanliga aktiviteter så har vi varit ute en massa och lekt i snön. Barnen har byggt snögubbar och åkt pulka, både med varandra och med kompisar. Det har också pysslats inomhus både med lim och sax, kartong, lösögon, piprensare och färg men också med att baka. En tigerkaka och en citron och mandelmazarin kaka. Doftar ljuvligt! Mums
 
 
 
Jack började med sin jäää**la hosta igår igen och efter en tuff natt så ligger han nu och sover i vår säng. Lilleman. Idag rinner näsan och vi snyter honom stup i kvarten och i hans fall innebär förkyldning också elak astma. Blä! Förhoppningsvis är han lite mer piggelin när han vaknar ♥ Sömn kan faktiskt göra underverk... 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evelina

Söta snögubbar! För att svara på din fråga i min blogg: den 15 mars är det tänkt att hon ska komma! fia var ju beräknad 14 mars men kom 1a så vi får se om lillasyster kommer lika tidigt ;)

2015-01-25 | 19:10:49
http://evelinalinnea.blogg.se
Jeanette

Mysigt med snö!! Hoppas Jack kryar på sig snart!! Kram

2015-01-26 | 16:51:18