Skola, dagis & Jobb

 
God morgon!
 
 
Frukosten är uppäten för längesen och jag sitter just nu med en kopp kaffe framför mig. De två stora barnen har redan åkt iväg med skoltaxin medan jag & Jack forsätter mysa en stund hemma, innan det är dags för dagis & jobb även för vår del ♥
 
 
* en långhårig Jack ♥
 
I går kom paketet med Hairbell förresten. Fast ja, med min vanliga tur så var det ju fel-levererat då det endast var balsamet som kom. Gah! Snopet värre. Ett par mailkonversationer sedan så är nu även schampot påväg... Hoppas det levereras snabbt och att det faktiskt funkar! :) 
 
 
 
 
Ha en skön dag!
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Boel

Oj, vad stora dina barn har blivit! Märks att det var länge sen jag kollade på,din blogg.

2015-01-22 | 14:44:45
Boel

Oj, vad stora dina barn har blivit! Märks att det var länge sen jag kollade på,din blogg.

2015-01-22 | 14:44:45
Carina

Hej!
Vad kul att få följa er igen. Oj vad barnen växt. Undrar hur det gått med Jacks eksem? Led så med honom och er föräldrar.

2015-01-22 | 21:57:34
Laila

Hej och välkommen tillbaka :) har saknat dina inlägg.Alltid så trevliga att läsa

2015-01-24 | 10:05:35
http://livetenligtlaila.blogspot.se/