Loppis fynd!

Vi startade morgonen med att åka till loppisen i Ronneby och underbara Brunnsparken. Vid 8.oo var vi där och väl på plats gjorde vi (läs;Jag) fynd minsann;





Ett par läckert röda Converse skor till Ninni (som även lillebror får ärva sen?) för HÖR OCH HÄPNA - 25 kr!! Ser ut som nya! *mitt bästa fynd på lääänge



Varsin Me and I tröja till barnen, konstigt nog stämde färgerna med storlekarna. Lila till Ninni och blå till Neo, såklart :) 50 kr för båda.



En Hello Kitty t-shirt, ett par Hello Kitty jeans och en Hello Kitty keps (ej på bild dock) för 50 kr.



Hittade lite otippat en ny Miranda nalle till samlingen; den i mitten. Ny med lapp och allt och den kostade bara 10 kr. Hörde ni? TIO KRONOR. Ofattbart! :p



Köpte den i smyg och gav den sedan till min hunk ♥



Eftersom Ninni har en Pippi väska så kunde jag bara inte låta bli att inhandla en Emil väska till Neo. När priset var 5 kronor (den är trög att stänga) så behövde jag inte fundera länge.... ;)



Jag som letat efter en billig "lång" spegel, hittade en! För 30 kr. Nu ska ramen bara målas vit innan den sätts upp :) *vart jag ska sätta den får ni se framöver...



Efter loppisen for vi vidare till barnens kusiner, för lite bus och grillning. Väldigt trevligt och vi blev kvar ända till klockan var 15.30 nånting, då det var dags att dra vidare.

Vid 17.00 skulle vi nämligen inta middag hos barnens mormor och morfar. Mys och väldigt gott, som alltid :)


Vid 19.00 var vi hemma igen och barnen somnade inte fören 20.45, dumt när de somnar i bilen innan men vad gör man?! :)


Nu ska vi strax sätta på en film, vi får se vad det blir för nån...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Grillat är nog bland det godaste man kan äta.

2010-06-08 | 14:37:47
http://tvminnen.blogg.se/
Emma

Men shit - grym shopping! Men det gäller att ha ett öga för det oxå...

2010-06-08 | 23:29:06
http://livetmedlija.blogg.se/
Carina

Gud vilka bra priser på grejerna! Riktiga fynd.

Frächt och fint ser det ut också.

2010-06-16 | 08:05:26
http://justmintoo.blogg.se/