Tävling på G

 
Jag och Ninni var uppe i ottan (klockan ringde 04.30 för att vara exakt) eftersom stumpan ska på tävling igen. Truppgymnastik och denna gången i Växjö. Två gigantiska bussar mötte oss när vi kom till Rosenholm ca 06.15. Gäsp! Men hon hoppade glatt ut i ösregnet, kramades ivrigt hejdå för att sedan haffa kompisen som hon ville sitta brevid på bussresan. 

 
Vad sjutton hände? Något som upplevs som Nyss - var det ju jag, som åkte på handbollscupper hit och dit... Min stora fina tjej ♥
 
 
Familjen sover forttfarande men jag ska snart duka fram frukost för att sedan vecka mina godingar, så att vi hinner göra oss i ordning för att sedan köra till Växjö innan tävlingen drar igång strax efter kl 10.00. Såklart ska vi vara med och hejja på! 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjuret

Menååh, så himla roligt!! Och galet att den där lilla tjejen är så stor att hon tävlar nu .. slutar lixom inte att förvånas ;)
Hoppas det gick bra för dom! Och att allt är bra med er alla annars! Kram

Laila

Hoppas det gick bra för Ninni :)

2015-03-30 | 16:01:05
http://livetenligtlaila.blogspot.se/