Planer

 
 
Har precis bokat in ett biobesök med min Hunk ♥ Vi fick nämligen biobiljetter + barnvakt i julklapp. Guld värt! Så, i helgen är det vi som har lite egentid tillsammans, Mysigt!
 
 
 
I övrigt så jobbar jag halva veckodagarna och sedan är det familjetid som gäller resterande tiden. Urmysigt! Förstår egentligen inte varför vi inte gjorde likadant me de andra två kidsen :p Å andra sidan hade jag inte världens bästa jobb då, så.. Tur när det går på rätt håll i alla fall :) 
 
 
På söndag börjar Ninni i simskolan och för att hon ska känna sig lite mer bekväm med att börja så tänkte vi ta och sticka dit redan på fredag efter jag slutat jobba, var nämligen längesen vi var där nu... Tycker det är en otroligt viktig och bra grej, det här med simskola. Tyvärr har vi redan sökt i 2 omgångar men inte fått plats, denna gången vart jag dock överlycklig när vi äntligen fick en
- dessutom på den dagen och tiden vi ville ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sussi - Livet i söder!

Är det SLS simskola eller KSS? Meja har precis börjat minisim på söndagar med :)

2013-01-23 | 17:34:50
http://sussey.blogg.se