Pappaledigt in the house!

 
 
Jag har massor att skriva om men lite tid att skriva det på. Typ.
Därför kör vi ytterligare en snabb uppdatering idag....
 
Vi firade in det nya året tillsammans med goda vänner och vi kom inte i säng förren efter 03-slaget. Sedan upp igen vid 06.00 då våra stora busar vaknade (i vanlig ordning...) Gäsp! Men mer om vår fantastiska kväll framöver.. 
 
 
 
Klockren bild där man ser alla hans 4 tänder uppe och de 2 nere. Vår lilla goding ♥
 
 
 
 
Jag har börjat jobba igen. Eller ja, jag börjar på schema på måndag men ska in och gästspela lite så man har koll på pinalerna - även om det mesta är sig likt. Eftersom jag har världens bästa jobb med världens bästa kollegor (om jag nu får skryta lite) så känns det toppen, även om det såklart känns lite vemodigt att lämna över till pappan i huset, emellanåt.... 
 
 
Men, vill han vara pappaledig så självklart ska han få det! Tror det är nyttigt för oss alla och då det även innebär en gigantisk dos av mer familjetid tillsammans så är det absolut värt det - alla gånger! Jag har ju dessutom varit hemma hela perioden me våra andra två busar, så det är inte mer än rätt. Sådetså :p
 
 
 
I övrigt så är vi lite snoriga och vi är fortfarande på jakt efter en lösning på Jacks eksem. Det har blivit fantastiskt mycket bättre med den starka kortisonsalvan, men det är nog just det - att det är salvan som tar bort eksemen, tillfälligt. Den löser inte problemet.
 
Nu när vi börjar trappa ner på salvan och endast smörjer en gång/dag så börjar det sakta men säkert komma tillbaka igen. Suck! Ett besök hos barnläkaren imorgon, ska bli spännande och se vad hon har att säga denna gången. En ny salva kanske? (typ den 6-7 i raden....)
 
 

År 2013 har än så länge ganska oskrivna planer för vår del, fantastiskt skönt att slippa en massa "måsten" och "borde:n" :D Vi ska mest lulla runt och ha det bra
- Jag, mannen i mitt liv och våra älskade kids ♥ ♥
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)