Myshelg

 
 
Helgen har återigen flygit fram i en farlig fart men till skillnad från en massa andra helger så har vi bara tagit det lugnt både lördag och söndag. Myst med goda vänner, ätit tacos och lunkat omkring i pyjamasen ända in på förmiddagarna. En riktigt MYShelg! 
 
 
 
 
Imorgon är första dagen jag jobbar på mitt fasta schema. Ett fantastiskt bra schema som jag och min fina kollega fått knåpa ihop själva, med samtycke från bästa chefen såklart. Som sagt, jag har verkligen världens bästa jobb (kan inte sägas för många gånger!)
 
 
Så jag riktigt längtar att få stiga upp imorgon för att tuta iväg mot Friskis&Svettis för att tända upp, starta igång anläggningen och invänta - och välkomna - alla fantastiska, trogna, goa motionärer, bakom min receptionsborg. O Lilla snoddas och de andra två busarna får mysa med pappan hela förmiddagen.... 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)