En krispig fredag!

 

Har haft en underbar fredag tillsammans med mina fina kollegor på förmiddagen och med min älskade familj resten av tiden. Simhall, fika, pizza-kväll och film. Mys! Besöket i simhallen gjorde susen för oj så gott ungarna somnade nyss!
 
 
 
 
I morse var det -17 grader när jag susade in mot jobbet kring 05.20. Brr! Det är minsann kallt - för kallt. En krispig fredag helt enkelt. Annars har det ju faktiskt varit en fantastisk dag med underbart solsken som gjort snön alldeles gnistrande...
 
 
Ville egentligen bara önska er en riktigt trevlig helg. Bjuder på en dagsfärsk bild på spretiga, slokande tulpaner - som vi bevarar in i det längsta. Hunken fick dom av mig här om dagen bara, så synd de inte står en vecka eller två men det var ju trevligt så länge det varade :) 
 
 
Trevlig fredagskväll!
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


jeanette

Förvara tulpanerna lite svalt på nätterna s står de sig lite längre...kram

2013-01-25 | 18:58:22