Rocker

 

 
Tog lite spontana bilder på vår lilla rocker, som dansar och har sig så fort han hör musik - precis som sina syskon både gjorde & fortfarande gör ♥ Det röda Kalikå pianot har gått i arv och är nu långt ifrån stämt, tonerna är både skeva och falska - men lika roligt är det ändå!
 
 
 
 
 
Så var det ju Mello igår och kidsen rockar runt till både Yohio och Gosa-låten. Själv är jag ganska nöjd med resultatet av gårdagen, jag hejjade på 1:an som ju också gick vidare... 
 
 
I fredags var jag ute och åt en bit mat med mina kollegor, ja hela 18 st blev vi ändå... efter några avhopp. Mysigt och väldigt smaskens. Både ett och två glas vin samt en Kaffe Karlsson (Hansson/Jansson?) :D Annars har helgen mest bestått av en massa familjemys, lite simskola för stumpan och så en hel del andra vardagsmåsten såsom tvätt och städ. 
 
 
Helgen avslutas i topp med en överraskning från Hunken, i form av Bingolotto-lotter. Så nu ska vi dra hem storkovan, jag & Hunken ♥ Eller tja, i alla fall en ny lott.....?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)