Kubhyllor i Jacks rum


 
Här händer inte möe, så jag får helt enkelt visa bild på vårt nytillskott i Jacks rum; Kub-hyllor! Älskar dessa och har ganska länge varit på jakt efter sånna dock har jag inte tyckt att de varit prisvärda nog - förren nu!
 
 
 
 
Alla 4 st för 299 kr, det kan man i alla fall kalla prisvärt i mina öron - så, därför passade jag på och köpte på mig 2st set :D Tror att det andra kommer bli fint i Ninnis rum, mot hennes tomma vägg... har också sett att en del använder liknande, matchade storlekar som sängbord genom att hänga dem på varsin sida av väggen.
 
 
Kub nr 2 uppifrån sett hade nog passat till det men då mitt & hunkens sovrum står näst på tur i renoveringslistan så känns det aningens dumt att sätta dom där. Nää, ett besök i Ninnis rum får det bli. Till en början i alla fall....
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Hej
Va fint det blev! Får man fråga vart du hittade dom? Kram

2013-02-10 | 16:57:04
http://Bebisfisen.blogg.se