Söndagsmojs

 
 
 
Eksemen är värre men förutom krokodiltårar vid smörjning (klart det sviiider!) så är Jack ganska glad ändå :) Vår fina kille ♥
 
 
 
(ni får hålla tillgod med mobilbilder som är tagna idag...)
 
 
I helgen har jag påbörjat ett litet projekt, som varit med i mina tankar en längre tid. Lusten inföll och projektet är påbörjat - och snart klart. Fy bubblan så fint det blir! Om ett par dagar får jag hem slutfinishen med posten och så fort det är monterat så får ni självfallet se bild på allt... 
 
 
Nehepp, nu kallar sängen snart. I morgon är det jobb igen och för min del innebär det att klockan ringer 04.45... 
 
 
Nattinatt
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


2barnsmorsan

Men ush så hemska eksem:( Vet hur det var med skrikiga barn när man smörjde, Elton var likadan. Nu har hans eksen nästan försvunnit helt sen jag började smörja med mina egna salvor, något ni skulle vilja testa?

kramar

2013-04-08 | 21:48:59
http://agnieszka.blogg.se