Finast ♥




 
 
... och BUSIGAST! ♥
 
 
Hoppas lördagen varit bra än så länge? Här hemma har vi varit uppdelade, då pappan & Neo och barnens farfar varit på ett håll och jag, Ninni & Jack på ett annat håll. Härligt det där med lite egentid med var och en av ongarna ;) Sedan möttes vi upp för lite lunch på Mc`D. En Mc`wrap för min del, som inte är så förtjust i busarna där och ungarna nöjde sig gott med ett HappyMeal och en mjukglass med chokelasås ♥
 
 
Annars då? Det var ju ett tag sedan sist... Hm. Här är fullt ös och tiden går verkligen alldeles för snabbt. Jag hinner inte med, men försöker ändå ta till vara på den. Tiden, alltså....
 
 
Vi har haft en värderingsman här hemma i början på veckan och jag väntar spänt på resultatet! Inför värderingen skrev vi ner det vi gjort här hemma sedan vi flyttade in, och hej hopp - det är ju faktiskt en hel del! Vilken skillnad det har blivit på bara 2 år. Nu är huset lixom... vårt ♥ Så som VI vill ha det (dock med många "vill" fortfarande.. men det går ju framåt!)
 
 
Lite trädgårdspyssel har också hunnits med och det verkar som om både krusbärs- och vinbärsbuskarna, smultronen och rabarberna jag satte förra sommaren har överlevt i vinter. Hurra! Jordgubbslandet behövs visst byggas ut, för jisses så de små rackarna sprider sig. Hoppas det blir många gubbar i sommar - mums! Förra helgen stog jag på loppis och sålde en massa junk, som faktiskt drog in hela 1500kr utöver borshyran. Fantasiskt bra, av nåt som bara legat hemma och skräpat lixom.  
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)