God morgon!

 
 
Bild på Ninnis lilla fossing ♥
 
 
God morgon på er! Här är vi uppe med tuppen, strax innan kl slagit 06.00 med andra ord. Barnen kollar på bompa, Jack filurar här brevid mig och jag ska strax duka fram lite frukost...
 
 
Efter dagislämningen är det dags för BVC med lilleman. Ska bli skoj att se vilka framsteg han gjort sedan sist, på både vikt- och längdkurvan. Sedan far vi nog vidare till tapetaffären för att kolla tapeter till hans rum. Jag har nästan redan bestämt mig men hey, man kanske ångrar sig när man väl bläddrar i de där tjocka tapetpärmarna. Sedan far vi hem, jag & han, för att ta itu med diverse plock och nödvändiga måsten innan det är dags att hämta hem mina stora små yrväder igen ♥
 
Nu är det både mössa & overall som gäller ute, vad gäller vår minsting. Än så länge räcker den goa overallen från Molo men snart får vi nog övergå till en underbar limegrön windstopperoverall från PoP. Där emellan har vi även en mjuk, vändbar overall från Villervalla. Små barn kräks. Och bajsar. Bäst att vara steget före och bunkra upp med ett par stycken, när man åker iväg och sådära, tycker ni inte? :) Vill ju inte att mini ska frysa ♥
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)