Jädra idioter - jädra eksem!



Du anonyma som påstår att jag skulle HITTA PÅ (?!?!?) att min son har eksem - räcker bevisen nedan?? Och vad 17 skulle jag vinna på att hitta på något så dumt? Självklart önskar jag däremot - av hela mitt hjärta - att min prins slipper dessa nedrans eksem snart ♥ Bilder tagna på min lilla plutt igår, btw.
 
 
 
Sorry för närbilderna men seriöst alltså, vissa är inte kloka nånstans. Jag brukar inte ta åt mig av de till 99,9% anonyma konstiga, negativa komentarerna som trillar in då och då - än mindre publicera dom för allmänheten. Men här var en svag punkt som träffades och jag måste få försvara mig.
 
, denna gången kunde jag bara inte låta bli. Hitta på eksem på min minsting? Näe, folk är minsann inte riktigt kloka... 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sussi - Livet i söder!

Men herregud vad folk är konstiga. Som du säger, vad fasen skulle du vinna på att hitta på det?! Jag säger då det...

2012-11-25 | 10:29:52
http://sussey.blogg.se
Anonym

Men stackars kära liten då, måste vara sjukt jobbigt. ajajajaj!
Tur ni hittade vad som va fel och att eksemen snart försvinner! Kram Sofia

2012-11-25 | 11:10:04
Agnieszka- 2barnsmorsan

Ush vilka hemska eksem:( Mina har också haft eksem och inga av salvorna som vi fått utskria har funkat, nu gör jag egna salvor, som ungarna älskar och eksemen är borta!
Hojjta till om du vill köpa en burk och testa!

kramar

2012-11-25 | 11:24:18
http://agnieszka.blogg.se
Anonym

Men stackaren.-( Hoppas verkligen att det snart är bättre. Och ja man kan ju undra hur folk bara har mage att påpeka någor så dumt som att detta skulle vara något påhitt!! Pinsamt säger jag bara.

2012-11-25 | 11:25:57
Anonym

Stackars liten vilka eksem!! Tyvärr har jag inga tips på hjälp mer än saker ni säkert redan vet eller har provat!! Hoppas att ni snart får en lösning på detta!!!

2012-11-25 | 12:53:37
Anonym

Va längesen jag kommenterade här nu! Vilket fint kök ni får, ja hela huset blir ju såklart fint med all renovering ni gör =)

Vilka människor det finns alltså, som tror man skulle hitta på nåt sånt! Theo hade precis samma problem som liten så jag lider med er =( Ett evigt smörjande, och det kliade sååå på han periodvis. Fick ge tavegyl ibland. Fick utskrivet tre olika kortisonsalvor som skulle användas restrektivt såklart och den starkaste endast på de alltra värsta ställena. Om man bara fick bort det med hjälp av kortisonet så brukade det inte komma tillbaka i samma utsträckning utan mer som lite små fläckar här och där.. Jag tror det vände nånstans vid ett års åldern och när han var omkring 2 så kunde han äta/dricka mjölk igen! Ja nu fick du massa infomrmation trots att du inte bett om det, hoppas du inte tar illa upp=)Hoppas det blir bättre snart!! Kram Jonna Närkfors

2012-11-25 | 18:01:22
Jeanette

Stackars liten:-(:-( Jag hoppas det blir bättre snart<3<3 Inte sjutton hittar man på en sån sak....

2012-11-25 | 19:38:25
Maria

Nämen stackars liten plutt, usch, sånt är inte roligt, men det positiva är att nuförtiden finns det så mycket hjälp att få ..

Och vem är så dum i ..... att den tror att du skulle hitta på det??

Hoppas att det löser sig för er!

2012-11-25 | 19:43:17
http://www.familjenrantzow.blogg.se
Annica

Knappast något man skulle hitta på.
Men stakars lilla kille, vad det måste klia på honom :( Hoppas att ni får ordning på det.

2012-11-25 | 21:30:56
http://hostbebebis.blogg.se
Evelina

Det finns alltid folk till allting, hitta på? Som du skriver sjäv, varför skulle du göra det? Gud så mycket han har, stackarn :( Hoppas det ger sig snart! Kram!

p.s vilken underbart fint kök ni har fått!!!! Bra jobbat! d.s

2012-11-25 | 21:49:33
http://evelinalinnea.blogg.se
Nellie

Men shit, att folk orkar! Så jä-la meningslöst och onödigt. Usch vad det ser otäckt ut, hoppas verkligen att det ordnar upp sig snart! Stor kram.

2012-11-25 | 21:59:23
http://www.flyinghippo.se
Hondjur

Men älskade lilla ungen!! :(( Nu har jag inte läst det andra inlägget.. men vad finns det för idioter därute egentligen?? SUCK!
Finns det något ni kan göra? Gör det ont? Uuuh..stackars lilla sötnosen!!