Jädra eksem & i jakt på mat

 
 
I går var en bättre dag och i dag är det lite sämre. Jag syftar alltså på Jacks eksem. Suck. Torr som ett fnöske är han också, trots att jag smörjer och smörjer... Finaste lilleman ♥ Skulle också hämta ut Jacks mat på recept igår, men såklart fanns det inte på lager någonstans. Dubbelsuck. Hur som helst så kan jag förhoppningsvis hämta 18 av 24 burkar idag, då ena apoteket nog skulle få leverans idag. Annars får jag vänta till måndag.... 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ida

Hej,va längesen😊 jäkla skit med exem å mjölkfritt... Vi kör samma på Cornelia,fast hennes exem beror inte på mjölken. Lagom drygt me när man inte kan få maten som han faktiskt behöver.
Kram ida

2012-11-23 | 11:46:21
Sarah med Elin o Filippa

Ååå stackars Jack hoppas de blir bättre av den nya maten nu!!
Värkar de som om han tycker eksemen kliar ochså?
Kram

2012-11-23 | 13:36:03