Framsteg - snart klart!

 
 
Förhoppningsvis är köket klart i mitten på nästa vecka, puh. Själva köket är på plats och i dag ska det sista av golvet läggas, på måndag/tisdag kommer kakelsättarn och på tisdag får vi även fläkten, så ett besök av elektrikern som kan koppla in allt lär ske på tisdag/onsdag. Beroende på när kakelsättarn hinner komma, så kaklet hinner härda innan vi hänger upp fläkten.
 
 
Åh, ni skulle bara veta så fint det blir! Helt fantastiskt!Gudars så jag längtar efter att få plocka in allt porslin, och att hänga upp min fina fönsterbelysning - som jag inte kunnat ha tänd på evigheter då vi inte haft något uttag till dom efter vi rivit väggen där...
 
Bildbevis kommer ju framöver såklart.
 
 
Verkar som om jag inte kan lägga upp bilder här just nu, så det får bli ett textinlägg helt enkelt.
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sofie

Åh vad spänande!! :)

2012-11-18 | 14:35:09
http://fiansess.blogg.se