Äntligen hemma ♥

Så var vi äntligen hemma ♥ Vår trio är komplett
Lilla Jack vägde 3420 g och var 51cm lång och han hade som sagt bråttom till världen. Från det att sköterskorna mötte upp oss utanför entren till det att allt var klart - tog det 8 minuter! Jag hann knappt upp i sängen - än mindre klä av mig - och Hunken höll på och missa hela förlossningen då han parkerade bilen - huvudet var ute när han kom in i förlossningsrummet... En riktig förlossningsberättelse kommer framöver. Puh!
Pga RSvirus som tydligen härjar igen så var det besöksförbud på BB, och jag antar att jag inte behöver berätta att det var två stolta storasyskon som väntade när vi kom hem? Vår lilla Neo har blivit storebror och pussar mer än gärna på brossan ♥
Och vår stora prinsessa som numera är stolt storasyster till två småbröder ♥ Än så länge är vi kvar i vår egna lilla bubbla men vi börjar sakta men säkert ta oss tillbaka till vardagen. Vill också passa på att tacka alla för era gratulationer.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sofie

Men guuud vad lik han är Neo :)!!

Välkomna hem! Kram på er alla

2012-05-30 | 17:07:10
http://fiansess.blogg.se/
Mia

Åhh vilken liten goding!! Längtar ihjäl mig efter att min knodd ska komma, men några veckor till får jag nog vänta!!!

Ett stort grattis igen till er alla!!

2012-05-30 | 19:03:25
Carina

Vilken fin liten grabb. Och vilka fina bilder på storasyskon tillsammans med lillebror. Ninni ser såå stolt ut.

2012-05-30 | 19:38:08
http://justmintoo.blogg.se/
Johanna

Åhh, vad härligt att se! Sicken goding <3 Åter igen, stort GRATTIS! Ska bli spännande att läsa förlossningsberättelsen. 8 minuter!!! ;-) Stor kram till hela familjen ninninus <3

2012-05-30 | 19:42:32
Evelina

8 minuter! Vilket rekord, skönt att få det överstökat snabbt;) Så liten och söt -och vad lik storebror han är!! Grattis igen och njut en massa!! Kram!

2012-05-30 | 21:49:22
http://evelinalinnea.blogg.se/
Kristin

Vilken söt liten kille. Grattis! =)

2012-05-31 | 20:21:35
http://krajstajns.wordpress.com