Putsning av fönster - Check!

Äntligen är jag klar med putsning av fönster i vardagsrummet. Det är egentligen inte speciellt ansträngande då jag inte behöver "öppna upp dom" för att putsa emellan, det är ju 3-glas fönster. Men, ack så ansträngande ändå, för en gravid kvinna ska jag tala om...
På utsidan fick jag börja med att knäppa loss spröjsen och eftersom dessa är mörkröda/bruna så satte jag faktiskt inte tillbaka dom. Än. Tanken är att de ska målas vita först. Framöver.
Var hos barnmorskan igår igen och nu är bebis helt fixerad ♥ Mitt järnvärde var otroligt lågt och har det inte gått upp till nästa vecka så måste BM göra någon slags utredning med fler prover. Är inte så jätteinsatt utan tar det mer som det kommer, men det är ju skönt att få ytterligare en bekräftelse på varför jag inte har någon energi, saknar ork och är trött mest hela tiden. Förutom att man är i slutet på graviditeten alltså :p
Det mesta i renoveringsstuk har legat på is sedan jag blev sjukskriven. Eftersom det största arbetet är gjort så tar vi det hela med ro, men visst sticker det lite i ögonen när man går förbi och det saknas lister & foder. Jaja, det kommer det också. Framöver. Ha en underbar dag mina vänner!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


care69

Ni har det så fint!

Kommer inte ihåg om du nämnt var du köpt tidningsstället som sitter på väggen.

Jag skulle vilja ha ett sådant så du får gärna dela med dig igen. :-)

2012-05-17 | 10:20:27
http://care69.blogspot.se
Sussi - Livet i söder!

Vad låg järnvärdet på? Hoppas du piggnar till snart, och om inte annat att bebis kommer snart :) Spännande!

2012-05-19 | 10:00:08
http://sussey.blogg.se/