Vecka 36

Natten har varit lång & tung. Eller ja, längre & tyngre än vanligt bör jag väl säga.. Förutom störande sammandragningar, myrkrypningar i fötterna, kramp i vaderna och en kissblåsa som behövs tömmas var 5:e minut - så har Neo spenderat natten med att kräkas. Hurray! Magsjuka in the house. Bra start på helgen - eller inte :(

På bilden ovan är jag i v 21
Och en pinfärsk bild från v 36. Jag anar en viss skillnad - ni också? :p
Ja nu längtar man efter stjärnan - Big time! 30 dagar kvar till BF och nedräkningen kan börja på allvar. Finaly! Igår köpte jag de allra första bebiskläderna och en liten neutral babyfilt vi kan gosa in bebis i tills vi vet vad det är för kön på liten där inne ♥ Sen shoppar vi loss genom att gå all in på härliga, gnistrande färger. Finns ju så mycket fint nu när vår/sommar kollektionerna har kommit ut - både till stora och små. Längtar så efter att gosa ner vår lilla stjärna i vår färgglada vagn, för en långpromenad i solen bland blomstrande träd & blommor
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ankizz

Oj, näör du la upp bilderna samtidigt så så ser man mycket skillnad.

Önskar dig lycka till av resten av graviditeten.

2012-05-11 | 09:36:14
http://Ankizz.bloggplatsen.se
sarah

tjockiiiiiis! ;) fan vad mysigt, så att en annan saknar att vara gravid igen! :) slå en pling någon dag vettja :) pussokram

2012-05-11 | 09:41:40
http://adropinthesea.blogg.se/
Sofie

Åh jag dör vilken fin mage Lina :)! Nästan så man blir sugen juuu :P.

Det ligger lite på is med försäljningen men ska igång i vår igen ;).

2012-05-11 | 14:04:47
http://fiansess.blogg.se/
Steph

Åhh jag längtar massor oxå tills er lilla buse tittar ut!! Så vårat lilla pyre kan få sin lekkamrat snart :p Hang in there babe, snart e de över wiie! :)

2012-05-11 | 16:38:27