Underbar gårdag!

Gårdagen bjöd på helt fantastiskt väder! Efter dagis fick barnen tvätta sina cyklar med vattenslangen, till deras stora lycka. Tänk att vatten kan vara så underhållande & roligt!
Det var längesen Ninni lärde sig vissla men oj vilken "vissel-period" hon är inne i just nu
- det är så att man blir tokig på ljudet :p Men hey, klart ungen ska få vissla! ♥
Syskon-Teamwork!
Pappan lagade middagen på grillen medan jag fixade till tillbehören...
... inget är väl så gott som färsk annanas? Mums!
Kvällen spenderade jag tillsammans med mina goa kollegor för Teambuilding på Boda Borg, med middag efteråt. Väldigt kul fast jag fick avstå från en massa utmaningar pga magen ;) Barnen & Hunken hade cyklat bort till ett par av barnens lekkamrater längre ner på gatan, för lite bus & lek. Frun i det huset jobbade också så grabbarna fick egentid medan barnen lekte tillsammans. Så himla mysigt!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evelina

Åh! Boda borg är ju så roligt! Vi har liknande här i närheten som vi körde på syrrans möhippa:) Hoppas di hade super fast di fick avstå! Gott med FÄRSK ANANAS iaf! Kram!

2012-05-05 | 23:13:29
http://evelinalinnea.blogg.se/