Trollungens vickande har gett resultat!

Insåg idag att min lilla stumpa börjar bli stor ♥ Idag 2012-05-23 tappade hon sin första mjölktand!
Min fina lilla trollunge ♥ Smutsig, svettig & dann efter en massa bus på dagis och med grannbarnen nu på kvällen. Vickandet gav äntligen resultat, idag fick hon tanden i handen!
Stolt som en tupp gick hon och la sig, men lite orolig över om det kommer höras när tandfen kommer i natt, om hon tänder lampan eller om hon knackar på dörren/fönstret? Jag förklarade att tandfen är ungefär som när jultomten lämnar paket i julstrumpan, hon smyger så tyst så tyst.. Ni kan tro damen är stolt - och nyfiken på vad tandfen lämnar i vattenglaset såklart.... ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emily

å vad kul! :) Något jag ska göra sen när Joel tappar sina tänder är att lägga lite glitter i glaset som kommer från fens spö :) lite småkul sådär! kram

2012-05-24 | 21:32:57
http://agressia.blogg.se/