Renoverings-ryck eller en gravids hjärnsläpp?

Ja nu tror ni väl att den gravida kvinnan fått hjärnsläpp helt och hållet - men nejdå! Jag ryckte upp mig efter gårdagens inlägg, fick en energikick och började riva ner strukturtapeter. Dock gick viljan före hjärnan och inte tänkte jag på att det är glasfiber i tapeterna jag rev bort - vilket resulterade i en förfärlig klåda & stickande känsla främst på armar & händer. Som när man var liten och petade på en kaktus -bara för att man var tvungen och peta lite- med sånadär tuuuuunnna, nästan genomskinliga taggar som sedan fastnade i fingrarna och som man inte såg, bara kände, sen... ni vet? :p
Hur som helst så åkte tapeterna ner i en farlig fart och jag hann spackla & måla foder också :) Idag började jag med det roliga - måla väggarna! Denna gången gick jag all in och valde en vågad färg. Ja jisses, att jag vågade! Utan Hunkens vetskap dessutom (okej jag frågade honom innan jag började måla - men då var färgen ju redan inköpt hihi) Men åh så fint det blir!! Nu är ni allt nyfikna va? :p Har 2 sidoväggar kvar innan det är helt klart - sen får ni såklart ta del av resultatet! ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Laila

Nyfiken som vanligt :) Väntar på resultatet...