Frustrerande!

Jag är sugen på att göra nåt! Renovera, pyssla, what ever... Nåt! Men jag orkar inte. Måttligt frustrerande...
Idag har jag varit och haft "avslutningsfika" med jobbet. Har världens bästa kollegor! Barnen var - till deras stora förtjusning - hemma hos Moffa undertiden. Hunken ringde och berättade att han inte slutar förren 18.00 ikväll så fredagsmyset blir aningens förskjutet idag.. Nu är Kidsen är ute och leker med sina grannkompisar i vanlig ordning och jag... jag sitter här. I min ensamhet ;) Nähäpp, dags att ta sig i kragen och rycka upp sig lite minsann. Det är ju helg för bövelen! Och den brukar ju springa fram... Sen nästa vecka sker både ultraljud och läkarbesök. Spännande minst sagt! Njut av helgen - det ska i alla fall jag göra. Hörde att det skulle bli tjusigt väder...? Hoppas!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)