Vart är värmen?

Tjaaa.. man kan ju undra vart värmen tagit vägen? För här i söder är det minsann inte speciellt varmt inte. Dessvärre. Men, man får i alla fall vara glad för att regnet håller sig borta för det mesta i alla fall..
När lilleman somnade på Hunkens mage så passade jag på att smita ut till barnen som lekte på baksidan. Vi kollade in så att våra rabarber, jordgubbar & smultron fortfarande levde....
... och rensade lite ogräs bland vinbärs & krusbärsbuskarna..
Sen bjöd barnen på nybakat i sin lekstuga. Geggamojjakakor, mums!
Jag kunde ju inte vara sämre än att bjuda igen och det gjorde jag genom att hämta ut paketet jordgubbar som låg i kylen. Jisses så gott! Jag älskar verkligen jordgubbar - och ungarna med! :D
Jisses är klockan redan 17.30? Inte klokt vad dagarna springer förbi en i en faslig fart... Nehepp, dags att ge den lilla stjärnan mat för att sedan ge mina stora trollungar kvällsmat & bad innan läggdax. Hunken har satt klart spån och gips i Jacks kommande rum och han har redan börjat spackla. Han kan han, min handyman ♥ Längtar så tills vi kan börja tapetsera & inreda! :) kram på er.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

gud vad mysigt ni ha det.hoppas att allt är bra med er.kram från den tokiga städerskan hihihi

2012-06-07 | 23:11:42