Tillbaka till vardagen....

Som ni kanske har förstått så har vi kommit ut ur bubblan och vardagen har kommit ikapp oss. Hunken jobbar igen och jag är ensam med tre barn. Fullt upp kan man lugnt säga, men det går faktiskt riktigt bra. Ninni & Neo sköter sig exemplariskt och hjälper mamma med diverse saker som ex. att plocka fram frukost...
Ninni & Neo är på dagis några timmar, tre dagar i veckan och de springer glada in på dagis de dagarna. Hade de velat vara hemma med mig och Jack hade de såklart fått det, men som de är nu blir de alldeles för rastlösa hemma och älskar därför att få komma till dagis för att busa av sig med sina kompisar... 
Har i alla fall hunnit med att fynda nya leggings till vår klänning-tokiga tjej. Sommar = Skrubbsår på knäna, vilket resulterar i stora hål på leggingsen. Lindex hade rea och de kostade 50 kr styck! Bra pris :D
Detta inlägget började jag skriva på igår morse - ni ser, fullt upp! :) Jack vill endast bli buren på, han gillar inte alls att ligga och filura själv - än. Därför ska jag idag införskaffa mig en bärsele. Det kommer underlätta enormt mycket att ha två händer fria samtidigt som Jack är nära ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Cina

Härligt o de ni har det så bra :)

2012-06-15 | 07:40:57
Johanna

Naw, lille snutten! Härligt att dem stora barnen är så hjälpsamma. Ha en riktigt skön helg o kramar

2012-06-15 | 15:10:47