Utslagen hjälte!

 
Min fina lilla snuttefis ♥ tagit med mobilen
 
 
Strax dagislämning, näst sista gången innan barnen går på ett långvarigt sommarlov på 8 veckor. Mysigt! Hunken jobbar nästa vecka också men sen går även han på semester, can`t wait! Vädret är toppen och jag hoppas verkligen det håller i sig framöver. Efter dagislämningen far jag & Jack vidare in till stan och polisen, där passet till lilleman ska fixas. Sist vi var där så var nämligen hans fullständiga namn inte registrerat... alltid är det nåt huh ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Laila

Hej Lina! Vad söt han är eran lilla Jack.Jag har en ny hem sida nu,kom inte in i min gamla,hoppas du vill följa mig där.Ha det så gott och trevlig semester

2012-07-04 | 20:38:32
http://lailastankar.blogspot.se/
Laila

Hej Lina! Vad söt han är eran lilla Jack.Jag har en ny hem sida nu,kom inte in i min gamla,hoppas du vill följa mig där.Ha det så gott och trevlig semester

2012-07-04 | 20:38:37
http://lailastankar.blogspot.se/