Tillpiffning av lekstugan

 
Här om dagen fick jag ett ryck att piffa till barnens lekstuga, mycket eftersom de leker där dagligen. Så, sagt & gjort! Lite vit skräp-färg (seriöst den sämsta färgen jag använt!) som stog i pannrummet och skräpade fick användas invändigt - innan bunken åkte till tippen. Japp, precis SÅ dålig är färgen *irriterad...
 
Hur som helst så knåpade jag ihop en vimpel och möblerna torkades av. Då vi har två Micki-spisar fick den ena stanna kvar utomhus, för att användas vid tillagning av kladdiga geggamojja-måltider. Sen står den andra inne i lekstugan redo att användas för de torrare - och inte så kladdiga - maträtterna ;)
 
Så himla mycket mysigare även då det inte är helt klart ännu... 
 
 
Nu planeras det en massa inför kommande resa men också inför lillemans dop, som är runt knuten. Gud vad tiden går fort! Kul såklart, men det är en hel del pyssel me àtt :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evelina

Så fint det blev =)

2012-08-07 | 20:29:25
http://evelinalinnea.blogg.se
Anonym

Blev jätte fint!!!!

2012-08-07 | 20:36:02
Laila

Ja tänk vad lite färg kan göra :) Jätte fint och jag kan tänka mig att dina barn bara älskar sin lekstuga Kramar från mig

2012-08-07 | 21:46:06
http://lailastankar.blogspot.se/