Två dagar på stan

Igår for vi till stan en runda, jag & mina stora busar. Vi åt bland annat glass på poulära Glassiären tillsammans med två av mina tjejkompisar. Hur mysigt som helst! Senare for vi hem och hämtade Hunken & Jack för att sedan köra vidare hem till mina päron. Jag & min kära mor åkte sedan själva in till stan en snabbis, för att sedan beställa och hämta mat. Pizza till karlarna & barnen, sushi till mig & mamsen. Mumma!
 
I morse for jag & Jack in till stan för att kolla in rean lite. Den här mamman var nämligen i desperat behov av nya kläder. Sagt & gjort! Två stora kassar senare och en massa tröjor, linnen och byxor rikare mötte vi sedan upp Hunken, Ninni & Neo för att äta Karlskronaglass (himmels hemmagjord glass med recept från Italien) och för att åka med en av skärgårdsbåtarna; Axel. Vädret var med oss ända framåt kl 16.00 då vi åkte hemåt samtidigt som det började droppa från himlen. Otroligt mysigt med kvalitetstid med familjen ♥ Och i kväll blire grillafton med fina grannarna, yeey!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)