Full rulle

Det är verkligen full rulle om dagarna numera och att få tid till att blogga är inte det lättaste. Men, nu sover lilleman (inte PÅ mig denna gången, hurra!) och jag tar tillfället i akt. I helgen hade vi som sagt besök och på kvällen åkte vi allesammans hem till mina föräldrar som bjöd både på mat i form av grillat & efterrätt. Mums!
 
Barnen badade i SPA-badet ....
 
... och fikan - kladdkaka med jordgubbar, grädde & glass - intogs på päronens ljuvliga inglasade altan. Så himla mys! ♥ Idag har Hunken varit hemma en del på dagen och det har därmed känts som söndag, istället för måndag. Härligt att vara tillsammans med hela familjen och jag längtar så inibomben till Hunken går på semester. Några veckor kvar, men sen så.... 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)