En så gott som orörd del i huset

I helgen, efter rivningen av skjulet, så passade jag på att måla fönsterkarmen i vår "stora hall" - som i vår ska bli ett till rum istället. Just nu vet jag inte riktigt vad vi använder utrymmet till? Neos bilbana, men hey... känns lite väl onödigt kanske :)
Den bästa "före-bilden" jag kunde hitta i raffet. Ett helt vanligt furu-fönsterfoder :p
Efter en vända färg - den andra vändan kommer målas ikväll när mina klåfingriga busar lagt sig :)
... och för att ni ska se helheten på det som komma skall bli ett rum. Ett litet men naggande fint sådant! :p Spaljèn ska självfallet rivas, väggar ska upp, nytt golv ska läggas, tapeter/väggar ska målas (inte bestämt än...) och furutaket i hela hallen ska målas. Hurra vad mycket att sätta tänderna i, och det är bara några av sakerna vi planerar att göra... Lite i sänder ska det nog gå, eller vad tror ni? :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Foffe

Det blir ett bra utrymme när spaljen är borta. Jag utgår från att ni ska bygga ut bilbana sen förstås!

2012-01-17 | 22:48:31
http://bilbanor.n.nu