Söndag - vi kör ett tidsinställt inlägg :)

Vi vaknade upp till -5,8 grader i morse, men i huset var det varmt och skönt. Som tur väl var. Hatar att gå upp när det riktigt isar under fötterna. Inte för att det brukar hända, men ändå. En obehaglig känsla :p
Jag har precis (kl 9.10) svirat om till snickarbrallor, med termotights under, och vi ska alldeles strax gå ut. Hela familjen. Jag & Hunken planerar att riva ett av förråden utomhus, eftersom det bygger för vårat ena badrumsfönster. Detta gör att det blir otroligt mörkt i badrummet och eftersom vi planerar att även fixa en tvättstuga i dagens bastu, som alltså ligger i anslutning till toaletten - så bara måste den bort! För det tredje så använder vi inte ens det förrådet eftersom vi har två större på baksidan, så... valet är för mig inte så svårt :p Wish us luck! Såklart kommer det bilder framöver...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


✫Familjen Bus✫

Hmm... Då måste detta vara en tidigare bild om du är gravid och har fått en sån go kula :)

Grattis till familjeökning :) Hoppas att resten av graviditeten går fint! Tror på en flicka jag!



kram kram

2012-01-21 | 21:06:43
http://familjen-bus.com