Sjukstuga....?

Finaste Neo sover på en solsäng i Egypten ♥
Jag vet inte riktigt om vi har sjukstuga här hemma eller inte, men natten var dryg som tusan. Neo vaknade med forsande näsblod och någon timme senare var Ninni uppe och klagade på huvudvärk. Vid 5.00 gav jag upp och gick upp med mina sovvägrande barn... När vi sedan ska äta frukost vid 8.00 så är det bara Neo som kommer när jag ropar. Hittar då Ninni sovandes i sin säng. Så, vi får väl se vad som händer under dagen. Sjuka eller inte, det är frågan. Hoppas såklart på det sistnämnda. Jag mår i alla fall något bättre idag, eller är det bara alvedonen som börjat verka tros...?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ankizz

Håller tummar o tår att ni ska krya på er snabbt.

Mycket fin bild på Neo!

Kram

2012-01-28 | 11:31:07
http://Ankizz.bloggplatsen.se