Sjukstuga bekräftad!

Fina, trötta Hannie ♥
Visst har vi sjukstuga alltid. Hujedamig! Feber & ont i huvudet. Magont. Matvägran och tuffa nätter. Men, det går åt rätt håll i alla fall. Jag mår betydligt mycket bättre och kan äntligen ta hand om mina små sjuklingar igen. Annars har Hunken fått dra det störtsa lasset, när jag också var dålig. Influensan skojar man inte med i år, det är en sak som är säker. Jag har legat platt fall! Vi provade att ge oss ut en liten runda i morse, men vi fick det bara ännu tydligare bekräftat; energin är lika med noll. Zero. Så, idag gör vi endast det nödvändigaste. Sen fårè va....
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Usch! Kryas på hela familjen <3

2012-01-29 | 15:25:57
Ankizz

Usch, inte roligt o höra.

Krya på er!

Måste säg att Hennie är så sött!

2012-01-30 | 11:34:47
http://Ankizz.bloggplatsen.se
anonyma jag

Känns mer eller mindre som att alla är sjuka nu fasiken! .. Jag är på bättringsväg, hoppas ni också är det! ..

Ja jag kommer mer än gärna hem till dig och fikar lite , och pratar en massa skit! :D .. mohaha! :D .. Men vi avvaktar tills vi allihopa är friska så det inte blir en ondcirkel med förkyldningen :)

Kramis!

2012-01-30 | 17:56:14
http://adropinthesea.blogg.se/
Johanna

Hej! Stort grattis till bebben i magen! Och till erat fina hus!!

Ang eran renovering i köket på kaklet o bänk skivan vad ansvände ni för matriall?

Vi ska nämligen och göra detta!!



Kaxs overaller är riktigt bra !!

Ett bra pris oxå:)

Kram Johanna

2012-02-02 | 14:39:57
http://bebisfisen.blogg.se/