Projektet - Complete!

FÖRE ↑
(eg ett matsalsbord med iläggsskiva, 80 kr på Blocket = vilket blev perfekt till två halvmånebord i mina ögon..)

Måla, måla, mååååla.. Vit lackfärg glans 40. Perfekt!
Så fint!! Dock en urkass bild tagit av en snörvlande fotograf i mörkret nu ikväll. Bättre bilder utlovas, när jag bestämt vart vi ska placera det och det då sitter fast så jag kan ställa nåt fint på det :p Men som sagt, det lutar åt att det kommer få bo i det kommande barnrummet. Det skulle väl passa? :) Nu har jag ett halvmånebord över, dock fortfarande trärent som bild 1. Tror inte det blir speciellt svårt att "bli av med det", antingen själv eller vidareförsäljning.
Sa jag förresten att jag älskar de svarvade benen?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josefine

Säg till om du vill sälja den andra halvan ;-)



MVH Josefine

[email protected]

2012-01-27 | 22:53:55
http://dendarfin.blogg.se/
care69

Vad läckert! Aldrig tänkt att man kan göra så av ett gammalt trist matbord.

2012-01-28 | 12:42:03
http://care69.blogspot.com