Man tror man är en slags superwoman

Man tror man är någon slags superwoman som hinner allt och gärna lite till. Jag har i alla fall hunnit med att jobba och att hämta barnen på dagis. Sedan for vi till logopeden vilket i vanlig ordning tog en timme bara det... Hem igen för att börja elda.... och sedan måla badrumstaket en 2:a gång. Det blir kanonfint!
Hann precis klart innan det var dags att laga middag med två mer än hjälpsamma kids tillhands ♥ Hunken kom hem och vi åt middag tillsammans innan han drog iväg på träning & fixning av bilen hos en kompis. Jag passade på att rensa ut trådbackarna i vårt stora badrum medan barnen lekte fint på sina rum. Nu får skötbordet plats där trådbacken stog innan för..... japp. Vi fyndade ett skötbord igår, trots att vi skulle vänta. Men, för en ynka 100-lapp kunde jag bara inte strunta i det! SÅ fint, bra och praktiskt och ibland undrar jag om folk är galna? 100 kronor? Det fick jag ge för ett komplett Elfa skötbord i nyskick, som jag sedan ska piffa till lite tjusigt när tiden finns :D Jag hade lätt kunnat ge det dubbla om inte ännu mer.... Nu gäller nattning av barnen (=kvällsmat, pjamas, tandborstning & sagoläsning) Så, att jag varken hann måla "mitt lilla projekt" eller påbörja måla taket i det kommande bebisrummet idag heller, är ju en annan femma. Vem vet - Kanske är jag en superwoman imorgon? :p
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carina

Jag tycker du redan är en superwoman. Hade du dessutom hunnit det andra så hade du varit övernaturlig.

2012-01-23 | 19:45:41
http://justmintoo.blogg.se/
Johanna

Haha, du ÄR redan superwoman människa!!! Mer energi än dig får man leta efter.. ;-)

2012-01-23 | 20:00:43
sandra

hejsan och grattis till bebisen i magen!!! ville bara kolla med dig är det din pappa som äger huset som är ute på blocket nu? och hyra lägenheten'? kram sandra och melvin

2012-01-23 | 21:09:12
http://saandrras.blogg.se/