Prova på Vecka på Friskis&Svettis Karlskrona/Ronneby

Ser ni designen som man ska? Inget som ser knas ut? Är den för stor för er kan ni förminska den genom att trycka CTRL - Jag har ju själv en Apple dator och det ser faktiskt annorlunda ut i min... hm. Får kolla upp det!



Tänkte också påminna er om att världens bästa träningsanläggning har PROVA PÅ VECKA hela denna veckan. Detta innebär alltså att det är gratis att komma hit och träna, testa på våra nya pass eller köra en vända i vårt luftkonditionerade gym. Och har ni riktigt tur så träffar ni dessutom mig i receptionen ;) Så vad väntar ni på?

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Laila

Hej Lina!

Det ser jätte fint ut,stilren och snygg tycker jag kram

Carina

Jag hade gärna kommit och provat om det inte varit så långt bort. Får nöja mig med F&S hemmavid istället. Dom har förresten ett nytt gym med massa kostiga grejer. Får nog försöka boka en instruktör som kan berätta vad man gör med de olika sakerna.



Din header ser fin ut. Men vem är Mimmi?

2012-01-23 | 12:27:38
http://justmintoo.blogg.se/