Glasöga

Efter en envis kamp så vann ögonen. Mina trogna följeslagare sedan många år tillbaka har nu lämnat mig. Linserna är alltså urplockade och jag har övergett dom för glo-ögon. Det funkade helt enkelt inte med linser när man arbetar dagligen på ett gym med mycket luft i rörelse, luftkonditionering i gymmet & fläktar i salarna. För att inte tala om alla friska vindar våra trogna motionärer utger när de sveper förbi mig i receptionen! ♣
Det blev till och med två par. Dessa på bilderna ovan som är lite funky sådär, och så ett par diskreta med vita bågar & någon liten gulddetalj. Vad tycker ni? Något klyven och mycket ovan, men... nu är det bara till att vänja sig. Det är du & jag nu, kära gloöga ♥ Ögonen stormtrivs i alla fall!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sofie

Så snygga!! Jag har kikat på liknande. Behöver redan nya då jag vill ha större glas :).



Och ni får det ju helt kanonfint hemma! Superfint med panelväggen :).

Kram!

2012-02-29 | 23:02:04
http://fiansess.blogg.se/
Ida

Jag vet, har alltid haft samma linsproblem på mina två senaste jobb. Funkar liksom inte alls. Jättejobbigt. Men man vänjer sig med glasögon. Det är UNDERBART bekvämt. Men ibland känns det riktigt tråkigt. Så linser får det bli när man vill vara finare. >Att sminka sig å ta på ett par glasögon är som att sudda bort sminket igen. Det blir liksom osynligt. :-)



Men du passar i det i alla fall! Till skillnad från en del. :-)

2012-03-01 | 07:53:09
http://minmysigavardag.blogspot.com
✫Familjen Bus✫

Du passar jätte fint i glasögon! Så fint de blir med rummet, underbart och vad duktiga nu är!



Hihi riktigt märklig mage du har i översta inlägget... kram

2012-03-02 | 11:55:12
http://familjen-bus.com