Det där med mat är inte alltid så lätt...

.. så likt en äldre dam sörplar jag näringsdryck Fortimell.... lite då... och lite då...
... och äter lite av SKYR`s islänska yoghurt med hallon & granatäpple. Ja lite hemlagat mos & en köttbulle slank också ner tidigare idag. Liten i magen håller hulabaluu där inne så lever gör den allt :) Nu väntar sängen och imorgon är det jag som ringer vårdcentralen det första jag gör imorgonbitti. Nu har nämligen telefontiderna varit slut de två senaste dagarna jag ringt - sjuktomstider hej hej! Känns måttligt frestande att maka sig dit, till smittohärdan, med redan befintligt nedsatt immunförsvar. Men, vad ska man göra? :( God natt mina vänner. Sov gott!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


WWW.CIRCUSBBY.BLOGG.SE

WWW.CIRCUSBBY.BLOGG.SE

2012-03-21 | 11:43:18
http://circusbby.blogg.se/