Bihålsinflammation

Sjuk. Sjuk. Sjuk. Nu är det snart 14 dagar sedan jag gick hem från jobbet; Sjuk. Och än är jag inte frisk... Men, idag känns det ändå som det går på rätt håll (känns som jag sagt det förr?) och jag siktar in mig stenhårt på att bli frisk till helgen. Orka vara sjuk! Bihålsinflammation löd domen senast. Kul. Verkligen. NoT. Men vad gör man?
Barnen är i alla fall friska & krya, och det är ju faktiskt det viktigaste ♥ Idag blåser det så den nyfallna snön yr ute hos oss och vi vaknade upp till 17 grader i huset, brr! Bara till att klä på sig och gå upp & elda. Men det har faktiskt sin charm det också ♥ Så vi myser lite extra nu på morgonen, barnen & jag, innan de ska till dagis ett par timmar medan jag kryar på mina bihålor....
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ankizz

Krya på din bihålor nu!

Hoppas ni alla ska få vara friska o pigga i helgen!

2012-02-09 | 10:05:41
http://Ankizz.bloggplatsen.se
Evelina

Men! Är du fortfarande sjuk din stackare!! Krya på dig!! Kram!

2012-02-10 | 00:26:51
http://evelinalinnea.blogg.se/