Världens sämsta fredag

Jag upplever just nu världens sämsta fredag och det tycks bara bli värre. Jag är trött, orkeslös, arg, ledsen och med hormoner som svallar hej vilt. Allt på samma gång. Allt går fel, ja till och med dagens POST var jobbig. Orka! Om jag bara kunde dra täcket över huvudet, hoppas på bättre sömn denna natten och vakna upp till en ny dag. Lördag.
Men, så har jag ju mina två guldklimpar ♥ som faktiskt kräver sin mammas uppmärksamhet, om än de är världens duktigaste barn som roar sig tillsammans med diverse lekar som mamma pappa barn, hund & katt och bus & lek utomhus ♥ Hela uppfarten är full av stora vedträn som egentligen inte skulle komma förrens ikväll, vilket ju i sin tur resulterade i besvikna & ledsna barn som inte fick se den stora lastbilen tömma ut veden. Suck! Får muta med lite nybakta (sen igår iofs!) chokladmuffins och saft. Måtte klockan bli 16.30 SNART, då Hunken kommer till undsättning. Tjaaa... ibland är det bra tufft alltså. Men man kan inte vara på topp jämt, right?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)