Jordgubbsmys

Häromdagen satt vi - jag & kidsen - ute i det fina vädret och mumsade jordgubbar i solen för första gången i år. Willys sålde ett paket för 19 kr och jag kunde bara inte låta bli! Mumsigt värre :p Senare på kvällen fixade jag chokladfondue med färsk frukt till mig & Hunken ♥
Gottigt!
I helgen får vi hjälp med att dra om det elektriska som blev hängandes då vi rev väggen i köket. Dessutom ska det till lite tändknappar i bebisens rum, så att vi kan fortsätta klä insidorna med isolering, spånskivor & gips.
För att sedan tapetsera & inreda ♥ Dock vill vi veta vad stjärnan har för kön, innan vi påbörjar inredningen. För här ska vi gå all in minsann! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

Inte så länge kvar tills ni får veta nu antar jag.. Tokmys!

Hur går det med graviditen so far? Verkar lindrigare än med Neo?

Hoppas i alla fall att du njuter för fullt och att ni har en riktigt bra påsk!

Kram!

2012-04-07 | 01:00:07
http://etthondjur.blogg.se/