Bebisfunderingar v.34

Redan inne i v.34 vilket innebär att det är ca 6 veckor kvar innan bebis anländer. SEX VECKOR! Gud vad vi längtar efter vårt lilla pyre ♥ Jag gick ju över tiden exakt 1 vecka med Ninni och Neo valde att titta ut redan i v.35. Så, vi får väl se när denna lilla stjärnan bestämmer sig för att entra världen!
Lilla, finaste Neo ♥
Tiden på Neonatal var jobbig, psykiskt, för mig. Mest eftersom jag inte kunde vara med min lilla stumpa ♥ Tänk er själv att inte kunna natta sin dotter, inte kunna ge henne frukost eller läsa godnattsaga för, inte kunna krama och pussa på, fråga hur det varit på dagis... Något man gjort varje dag i 21 månader! Hunken var ju såklart med saknad men att vara utan Ninni, (Scrolla ner via länken för att läsa; när vi dessutom "bara försvunnit" den där natten då vattnet gick och hon fick vakna upp med mormor dagen efter, )plågade mitt samvete. Dock var jag ju tvungen att kämpa på med Neo så att vi skulle få åka hem någon gång. Näe, det var ingen hit. Så, stjärnan får allt hålla sig kvar i magen ett par veckor till i alla fall! Så det så :)

Färska bilder på magen, från gårdagen. Det börjar bli riktigt tungt nu! Ang namn så har vi några förslag, men gud vad svårt det är denna gången. Vi har visserligen kommit överrens om några tjej och killnamn, men vem vet om det passar på den lilla krabaten? Nyfikenheten på vem som boxar omkring där inne i magen är STOR! ♥

 

Är det en grabb? En liten tös? Har den hår? Tio fingrar, tio tår? ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)