Åå hej, Åå hå...

Efter att ha besökt både förlossning & barnmorska, men utan vettigt svar på vart mina ryggonda attacker kom ifrån så bokade jag även in en läkartid på vårdcentralen i fredags; efter en veckas plåga. Läkaren trodde det var magsår! Så, jag fick meducin mot det :) Tack & lov känns det bättre i ryggen idag, men det är ju inte helt bra än..
Dock är jag ju sjukskriven pga tidiga sammandragningar så jag fortsätter lunka på här hemma i vilans tecken...
I helgen så åkte Hunken till tippen 2 vändor med allt trädgårdsavfall, grenar & ris som blev då vi tog ner tallarna på baksidan. Han har också klyvt upp stammarna & fyllt vedbon med veden som blev - och det blev en hel del faktiskt! Skönt att ha det gjort. Vad jag gjort? Inte mycket. Solat :) Inte fel det heller dock... Nehepp nu ska vi äta lite frukost här hemma innan det är dags för Ninnis tandläkarbesök. Rutinkontroll. Men, nu vet ni att man lever iaf ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)