Ny duk

Äh, igår gick det inte att blogga så inlägget kommer väl nu istället dåra :p
Jag köpte en ny duk till vårat matsalsbord igår. Vi hade en mörkgrå "tillsvidareduk" innan och när jag då hittade en fin på Hemtex, för halva reapriset dessutom, så slog jag till!
... och se så fint det blev :) Ger ett betydligt "piggare" intryck och duken matchar lyktorna i fönstret kanonbra..
Vi inväntar fortfarande den andra tavlan och jag har fått besked om att vi bör få den i nästa vecka, eller veckan därpå. Längtar SÅ mycket - dom båda är kanonfina! (och jag lovat att visa er när båda är på plats!) :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Kristin

Jag måste fråga, var har ni köpt soffbordet? Är på jakt efter ett runt men har inte hittat nåt som passar. Det var iaf jättefint.

2011-12-21 | 16:46:36
http://minabusungarochjag.blogg.se/