Trött!

Helgen har varit fullspäckad med besök, god mat, filmtittande, loppis och fika & bus hos goda vänner ♥
Nu är söndagskvällen här, ungarna är nattade men ligger fortfarande och tjattrar i sina rum. Jag ska ta och slänga mig i soffan för lite tvmys med Hunken, innan det är dags att krypa ner i sängen även för min del. I morgon väntar ett tidigt jobbpass, men det bästa med det är ju att man slutar vid lunch! I like alot. Massa tack för responsen på inlägget nedan; Svarta it is! (med behåller de beiga ändå, till sommaren kanske de passar bättre? Eller när och om vi byter gardiner....)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Laila

Hej Lina!

Har lagt till din kompis företag hos några kompisar på FB,unga tjejer :) Hon har mycket fint som jag vet dom skulle tycka om.

Ha det så gott kram