Internet störningar

Har haft lite problem med internet ett tag nu, men nu verkar det ju funka igen :) Hurray!
Igår hade vi en riktig mysdag. Hunken & barnen mötte upp mig på jobbet vid 12.00, då jag slutade, och vi gick in på gymmet en runda medan barnen var i lekrummet. Härligt start på fredagen! Efter träningspasset så for vi vidare för att äta lunchbuffè, hur gott som helst! :p
På eftermiddagen åkte Hunken för att jobba natt och jag passade på att tvätta 2 fönster och att sätta upp ett par gardiner, medan ungarna och deras grannkompisar byggde tågbana. Det blev pannkakor till kvällsmat och fredagsmyset bestod av popcorn och Barnen i bullerbyn. Myspystid med mina små ♥
Nu har vi precis stigit upp och det vankas frukost! Sen är det dags för hela familjen att bege sig iväg till familjejympan (tränar hela familjen mellan 9-10), knattejympan (som Ninni går på själv mellan 10-11) & gymmet (där jag & Hunken är medan Ninni går på Knattejympa och Neo är i lekrummet). En bra start även på lördagen alltså! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Härligt med gympa! Och ni som stiger upp så tidigt passar det ju perfekt. Jag och min dotter slappar gärna på helgen, haha. Lång morgon...Ha nu en underbar dag! Och helg :-)

2011-10-08 | 10:33:15
Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2012-01-13 | 00:11:27
http://smsalåna.nu