Grattis älskade lilla Neo

Idag fyller vår lilla kille 3 år. Ofattbart! Jag bloggar från mobilen så det får bli ett kort inlägg, bloggen strular nämligen från datorn. Så mer ingående tar vi en annan dag. Neo, min stora lilla kille. Glöm inte att du lovade mig att sluta växa - att du för alltid skulle förbli min lilla charmknutte på 3 år - i morse vid frukostbordet. Åh om du bara kunde ana hur älskad du är! Stort grattis på DIN dag - vi älskar dig!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Grattis stora killen :)

2011-10-21 | 20:26:42
http://tohellandback.devote.se/
Hondjur

Menåh! Snyft! Lille, fine, Neo!!

Jag minns ju att han föddes.. var inte det.. eh.. Nyss?



Stort, stort jättegrattis till finaste lilla Neo på DIN dag!

Många kramar från Oss! :)

2011-10-21 | 23:03:13
http://etthondjur.blogg.se/
Johanna

Stort grattis till stora killen!! Hurra hurra! Ha en underbar dag <3

2011-10-22 | 11:59:43
Laila

Många Grattis Kramar Till Stora Killen Neo På Hanns 3 årsdag @-->--------