Glöm inte ställa om klockan!

Ungarna brukar vakna tidigt, det har dom mer eller mindre alltid gjort. Men, just den här dagen blir det ju att de vaknar ubertidigt! 04.50 vaknade jag av att Ninni låg och sjöng en egenkomponerad sång från hennes säng. What? redan...? Sommartid-Vintertid, vilket i sin tur innebär att klockan visst inte var 04.50 - utan 03.50! Gäsp...
Efter ett par tappra försök att få damen att somna om, gav jag tillslut upp när även Neo vaknade. Så, tv:n sattes igång och ungarna satt där och mös medan vi fick slumra en stund till. Uppe med tuppen i alla fall, och ganska snart började magen kurra. Jag gick återigen upp för att fixa frukost. Jag avbröt barnens lek i lekrummet, för att få sällskap till brevlådan för att hämta våra söndagsfrallor. Kaffet kokades och en massa pålägg plockades fram.
Jag sitter just nu och laddar inför dagen, som kommer spenderas på mitt jobb. Vi har nämligen "inspirationsdag" idag och jag ser fram emot det med stor förväntan. Jag är nog hemma kring 16-16.30 igen och efter det blir eftermiddagen/kvällen lugn. Lite mys med familjen bara ♥ Kan förresten berätta att vårt internet är dö-slött fram till tisdag, därför drar jag mig för att blogga fram tills dess...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)